№ |
Изпълнение |
Период |
1 |
Проектирано е т. нар. електронно портфолио – механизъм за интегриране на модели на виртуални университетски звена, студенти, преподаватели и служители. |
|
2 |
Въвеждане на (60%) интегрирана система за управление финансови, материални и кадрови потоци от дейности. |
4.2013(3), 5.201(4), 9.2013(8), 10.2013(9) |
3 |
Проектиран и реализиран е прототип на система за управление на обучението на потоков принцип. |
от 2.2013(1) до 5.2013(4) |
4 |
Проучена е възможността за въвеждане на електронен подпис и електронно плащане чрез университетските информационни системи и е направен първият успешен експеримент в КСК'2013. и др. |
9.2013(8), 10.2013(9) |
5 |
Експериментиране на модули за 'безкнижно' обработване на документи и данни. |
9.2013(8), 10.2013(9) |
6 |
Комуникация в оперативен порядък между участниците в дейността и с Екипа по управление. |
Постоянно |
7 |
Сформирани са екипи от изпълнители за работа по Д2. |
12.2013(11), от 6.2014(17) до 9.2014(20) |
8 |
Усъвършенствана е 1-та от 3-те информационни системи – за (само)оценяване на качеството на ВО (в областта на обучението, изследванията, управлението и конкурентоспособността), извършено на няколко етапа. |
от 1.2014(12) до 4.2014(15), от 6.2014(17) до 8.2014(19) |
9 |
Моделирани са 4 методики за оценка на качеството (на обучението, изследванията, развитието на академичния състав и конкурентоспособността) в усъвършенстваната информационни системи – за (само)оценяване на качеството на ВО. |
4.2014(15) |
10 |
На работен семинар на екипите по Д1 и Д2 (9.05.2014) е обсъден и приет окончателен вариант на проекта на информационна инфраструктура от тип 'електронен университет', интегрираща разнотипни информационни и управленски системи на ПУ. |
5.2014(16) |
11 |
Усъвършенствана е 2-та от 3-те информационни системи – за управление на финансовите, материалните и кадрови потоци от дейности, извършено на няколко етапа. |
5.2014(16), от 7.2014(18) до 9.2014(20) |
12 |
Интегрирани модули за автоматизирано въвеждане и 'безкнижно' обработване на документи (протоколи, анкети, заявления и др.) чрез иновативни средства (разпознаване, електронно подписване и др.). |
5.2014(16) |
13 |
Формулирани и планирани са и се изпълняват задачите на екипите към "Университетска софтуерна лаборатория" за работа по проектни дейности Д2, Д3, Д4 и Д5. |
от 1.2014(12) до 9.2014(20) |
14 |
Усъвършенствана е 3-та от 3-те информационни системи – за управление на учебния процес. |
от 6.2014(17) до 10.2014(21) |
15 |
Създава сe прототип на автоматизирана система за управление на качеството на университетски процеси, виртуализирани в рамките на Проекта с динамично извличане на данни от различни информационни масиви. |
7.2014(18) |
16 |
Създадават се и се тестват модули, осигуряващи функционалности, свързани с управление на различни категории електронни портфолиа. |
7.2014(18), 8.2014(19) |